Sunday, September 12, 2010

GAMBAR RAYA 2010


Lama dah kan aku tak buat entri bergambar? Haa amek kau entri bergambar aku ketika keluarga aku tengah syiok beraya dalam dua hari lepas.

Raya kali ni kan aku banyak tangkap gambar dengan adik adik aku kan nanti kan bolehlah aku tatap lama lama buat kenangan terindah sob sob tiba tiba rasa hingus meronta ronta nak keluar *hei syahira,yang kau sedih sangat nie aper kes padahal kau bukan berlepas lagi eksyen jer lebih yer!


ni pose aku bersama adik adik selepas sembahyang raya
*pedulikan rumah aku yang bersepah ok
seperti biasa pemenang buat muka huduh dimenangi oleh naqib si baju hijau

rombongan menerjah duit raya ke rumah jiran jiran
wanita ayu yang depan sekali nie la mak aii
ayu kan cara dia berjalan?tengokla saper anaknyer lalala~

adik aku si Ima ni kan kalau pakai tudung kan kalah mak datin
belit situ,belit sini,semua jarum kalau boleh nak tusuk dekat tudung dia
yang aku bencinya mesti orang tersalah anggap bahawa dia kakak aku
tak suka tak suka!

sekali lagi pemenang buat muka huduh dimenangi Naqib si baju hijau


menu makanan hari tu ialah nasi minyak,sate,nasi bukhari,roti jala dan macam macam lagila yang pastinya perut aku tak cukup rehat hari raya tu alala kesian perut aku nanti malam aku dodoikan kamu dengan pati halia losyen mustajab yer?

style makan sopan sopan jer adik aku nie pakat buat muka suci semuanya padahal dalam hati tu tengah pikir 'berapakah jumlah duit raya tuan rumah akan bagi nanti?'

gambar last nie wajib upload yer sebab nie kan blog aku jadi sukahati akula nak tampal gambar aku kontrol ayu pun kan ekeke yang peliknya ayu ker kalau melompat lompat dengan baju kurung selepas dapat duit raya?

adik beradik saper la tu ramainya
anyway,selamat hari raya 2010
ikhlas dari Datin Paduka syahira ariff dan anak anak eh adik adik.

60 comments:

Arif Dzulkifli said...

yaa..aku dah nampak lot 1181 di situ! hahaha

syahira ariff said...

yorke kun : hahaha! da cam ker.kalau kau kenal rumah aku lepas tu bawak mari sekali duit raya baru la gempak!

Arif Dzulkifli said...

tu kwsn p'mainan aku kot ms kcik2 dlu..lalu jln blkang kubur..haha..xpe la..kn aku da ckp.."segan"..hahaha

missgee said...

Pati halia losyen mustajab???
Terbaik!!!
Bagus..bagus.. :p
hehehehe

SFarhana said...

Waahhh meriahnye awk beraya. Huhu jelesakak :D

madihahzubir said...

Adik mcm kakak. Betul kot. Hihi.

ainz said...

nk buat cane..akaknye lg kiut..aih.. ;p

ape2 jer said...

alo lo comel lagi budak ni rupanya patut la dpt wit raya ekeke

Fnd Rocka said...

nyesal aku tak amik gmbr masa raya kedua..

ardinihumaira said...

beshhhnya dia raya :D hehe... dni gemuk betul dah raya ke 3 ni. bila nak tobat diet tah ;p

Anonymous said...

kak long..mano abahnyo??x napok pn gmbr dia..hehe

nurayunni said...

beznyer raye sakan!

mrnoble said...

amacam collection duit raya tahun ni? ada masyuk tak? :p

syahira ariff said...

yorke kun :uish,lalu jalan belakang kubur! mmg jln nk pegi rumah aku da tu,umah datuk kau kat alek mana bena weh?

missgee : pernah guna?

tina farhana :hee~raya last akak,nnti sy plak rasa mcm akak. T___T

madihah zubir : dia baligh dulu.haha

ainz : ayoyo..skali da kembang idung ainz kata mcm tu ;]

miss :haha,,sis pulak,mana duit raya utk sy?

fndrocka: knapa masa raya kedua?

ardinihumaira : haha,jap gi pose 6 pastu kurus balik.yaw

ibnubaba : abe ngoh!abah takdop,yo gi bukit sireh,ado perjumpaan peribadi ngan adik beradik yo.

nurayunni : thanx dear,same goes to u

mr noble : dlm 400 ringgit gak dpt.agak memberangsangkan taun ni.haha

enyheartsdiamond said...

hahaa.. vogue adik u tu.. si ima ya namanya?

kakaknya sempoi2 aje :D

cool!

selamat hari raya! maaf zahir batin! :D

pameklampard said...

uit2..camne ngan baju mak awak tuh??hhuhu

Arif Dzulkifli said...

klu dr umah ko,cbg 4 tu jln je trus..smpai cbg 3 dkat ngan umah yg bela kuda tu, amik kanan hala ke desa rahmat..umah atuk aku tu yg no 2,sblh knan..klu ko da lme kt stu mayb knal kot hj wan harun..huhu

HEROICzero said...

Hai Ima, selamat hari raya, maaf zahir batin.

Love,

xoxo

-Incek Fik- said...

Bagi aku... adik hang yang si Ima tue lawa siottt~!!! Hakhakhakkk...
Redho ajer la orang panggil hang adek.. Pasai bile aku skroll mouse sampai ke bawah, aku usha muka hang macam baby face pulak. Comeyyyy...

Tue pasai sekalian manusia menyalah anggap antara Tengku Syahira sama Tengku Ima miaahahahaa...

Moral of story mory :

Don't judge a sampul duit raya by it's skin~


yanamib said...

sis lg suka org ckp adek sis tu kakak..br terbukti awet muda sejati dlm bdn sis..miahaha~ =p


mmg sdp kn mkn time raya..ffuhh..senak prot..ngee~

hamzah ian said...

lawo eh

zacky786 said...

seLamat ..~!!..
dh miNtak maaf ngn mak lom pSL bju tue.. hehee.. :P

Anonymous said...

ko ingat ko tu cumel la erk? memang cumel pon. hehehehe. xD

eik`S noName said...

xpe2...raye2 mkn bnyk2...mlm dodoikn dgn mustajab....

banyak dpt duit raye???hohoho

anda di tag di blog eiksnoname...

eik`S noName said...

entry CONTEST BAJU RAYA ITIK KEJAM...TAG2

ENCIK TIKUS said...

adik kau nampak lagi matured dari kau. kenapa ? tapi dua-dua cute laaa . tehee~ ;P

Fuz said...

selamat hari raya -DAtuk Seri
PKH

Faizal n Fashitah said...

Wahhhh...seronoknyerr. Banyak dapat duit raya tak? XD

Amni said...

saya juga suka kalau orang cakap saya ni adik kepada adik saya.. ekekekkeke... perasan jap!=P

HaN WarreN said...

nak duittttt raye...

nughul said...

hua23
umah k0 tetap sma ek..ish23
sian mak k0 dpt ank dra mls nie..:p

umah seberg jln bila agy nk pg...bwk r0mbgn anta nantu yea

wei s0wi ah ak xdpt nk anta k0 pg mesir 9ty...ak d0a dr jauh jee laa
k0 jgn lupa ak yea..s0b23

Pencacai Alim said...

aku rasa mcm jodoh aku nk dekat dh..kehkehkeh

miss lolly a.k.a luvfareda said...

salam aidilfitri..
maaf zahir batin :)

SI COMEL :)

Zulaikha Mokhtar said...

baju kurung ade kocek??hahaha, tingat zaman kecik2 dlu.senang nak letak duit, kunci beskal, dan sebagainye

CERITA LEBAT said...

comel2 adik kau ya...haha

Duniakuabstrak said...

wiwit!! kem slm ima..adik ko lg cun dari ko la..hahaha (kasi jeles sikit)

zulaikhaablah said...

camat hari rayer!!!!!!!!!!!!
rmh anda d mana ye? sudikah anda bagi duit rayer kirenye sy pegi beraya ke rmh anda?
hahahaha

nabilah_2908 said...

ramainya adik2 lelaki.. ;)

so..thun ni..bnyk tk collection duit raya..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
RAYA PART 1

amira faqihah said...

meriah raya :)

Umie Nadhirah said...

Rindu kamooooo.

S
E
L
A
M
A
T

H
A
R
I

R
A
Y
A

;)

Raji and Yeen said...

kanak2 mmg suci pada hari raya =.="
aku buat muka suci cmner pun ttp xdpt gop duit raya
hampeh je xD

hamzah ian said...

apesal ko cun ha??

Afzainizam said...

*♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
----==--SalamAidilfitri---==----
--=== Maaf Zahir & Batin ===--
*♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
Budak-budak main mercun,
Jangan sampai terbakar tangan,
Di Aidilfitri kita berhimpun,
Hulurkan tangan meminta ampun.

Anak zirafah dimakan buaya,
Buaya Tain makan kelapa,
Bila makan juadah raya,
Yang miskin jangan dilupa.

Sudah tiba Hari Raya,
Setelah kita sebulan berpuasa,
Hari Raya di sambut gembira,
Jangan pula ada yang berduka.

Pagi raya semua gembira,
Berjalan bersama rakan dan taulan,
Ketika enak menjamu selera,
Orang yang tiada jangan dilupakan.
*♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat

woooooo meriah nyerrrr... aku suka citer raya ko.... nio mmg betil-betul raya sakan nampak nyerrr

Amar Alis said...

meriahnyer raya dia..

Unknown said...

meriahnya..
raya saya tahun ni tak meriah langsung..

Fantastic Ajane said...

hehehhe... kalu da adik disalah anggap kakak maksudnya kita awet muda... best apa... sy pun sama... slalu kena anggap adik kpd adikku.. wahahahha... mat ari raye... erk..

Phantom said...

Memang meriah betul raya Kak shahira =D

Berd said...

Nanti sampai egypt sedih balik.

ILA HonEyBuNNy said...

salam sis...mesti dapat banyak duit raya neh...hehhehe..

Arif Dzulkifli said...

*tak larat dh nk tggu ko rply..pnuh noti dgn comment org lain je..so aku unsubscribe dlu eh comment reply..ada apa2 roger kt page aku..yosh!

Nas said...

wahhhhh..nice2..
erk...nape edit mate ko n adik2 ko jd cam2..hahahhahaha...
nice la gambar 2nd last tue...:P

Balqish said...

selamat hari raya, syira.
ramainya adik beradik.
muka naqib kat meja makan tu boleh jadi pemenang paling kacak kot.

GIM said...

Nice pic... salam kenal

Pencacai Alim said...

jahat mata..

Anna Boleyn said...

ecehhh..datin paduka tu.. :P

btw, pe cite yang terhanguskan baju raya mak tu?? :p mak marah tak? hehe

p/s : jom datang blog anna boleyn tengok header and layout baru. Okay tak??? ke..lambat loading? :)

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ said...

SELAMAT HARI RAYAAAAAAAA:)
Ingat akak lagi x?
blog dulu dah xde...ni blog baru..
pe cite ttg egypt?jdi gi x?
lama dah akak crik blik blog ni..ni bru jmpe..hehe

Burungman said...

haha.. interesting... ni brapa lama x letak gmbr dlm blog smpai lps gian ni? hehe

hamzah ian said...

oi..

JelinaJoli said...

bagi duit raya lagi terasa ayu. ekeke

Qib said...

camat ri rayer..
demo..
smua anok branok hensem blako



Latest entry di:

Insomnia
Tutorial Letak ‘Like’ di post entry

LIKE LA KALAU SUKA ENTRI NI.KALAU NAK SHARE,KAT ATAS TU ADA BUTANG SHARE. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails